12 листопада

5 клас

Діти, чи правильно ви порахували казкових персонажів у Вступі до поеми О.Пушкіна «Руслан і Людмила». Їх там згадується аж 42 (разом з 30-ма богатирями).

Хто з вас прочитав казку Г.К.Андерсена «Соловейко»?

Виконавши наступні тести, ви перевірите, наскільки добре засвоїли зміст казки. Тести виконайте у своїх робочих зошитах.

По можливості сфотографуйте роботу та перешліть (з допомогою батьків, можливо) на мою електронну адресу saranceva1959@gmail.com чи на вайбер 0972656440. Хто не зможе цього зробити, не страшно, просто зберігайте роботи у своїх робочих зошитах.

Тести до казки «Соловейко» (у зошит записуємо тільки відповіді).

1. В якій країні правив богдихан?

А) Японії, б) Кореї, в) Китаї.

2. З чого був побудований палац богдихана?

А) з порцеляни, б) зі скла, в) з мармуру.

3. Звідки богдихан дізнався, що в його державі є соловейко?

А) від мандрівників, б) з книжки, в) з народної пісні.

4. Хто показав придворним, де співає соловейко?

А) вбого служниця, б) вищий державний урядовець, в) рибалка.

5. З чим порівняв спів соловейка вищий державний урядовець?

А) з дзвіночками у двірській божниці, б) зі срібними дзвіночками на квітах, в) з дзвоном скляних дзвіночків.

6. Що було найвищою нагородою соловейку за його чудовий спів?

А) сльози на очах богдихана, б) вшанування золотим пантофлем,

в) життя у палаці.

7. Чому всі при дворі визнали «перевагу» штучного соловейка?

А) весь був обсипаний діамантами, б) в нього все було визначене і передбачуване, в) ним можна було керувати.

8. Чому живого соловейка оголосили висланим за межі держави?

А) самовільно покинув палац, б) відмовився співати разом зі штучним соловейком, в) нагрубив богдиханові.

9. Чому зламався штучний соловейко?

А) постиралися зубчики в механізмі, б) заржавів , в) богдихан зламав механізм.

10. Хто сидів на грудях у хворого богдихана?

А) страхітливі потвори, б) погані вчинки, в) смерть.

11. Хто врятував богдихана від смерті?

А) штучний соловейко, б) живий соловейко, в) придворний лікар

12. Як живий соловейко пояснив свою відмову постійно жити в палаці?

А) співуча пташка літає всюди, б) ревнував богдихана до штучного соловейка, в) не любив богдихана.

6 клас

Контрольна робота по темі «Байка».

Дайте письмові відповіді на підсумкові запитання і завдання першого, другого та третього рівнів на сторінці 55 у ваших підручниках (всього 9 запитань). Роботу виконайте у робочих зошитах та перешліть на мою електронну адресу saranceva1959@gmail.com або на вайбер 0972656440.

Хто не зможе переслати, зберігайте роботу в робочому зошиті.

7 клас

В.Биков «Альпійська балада».

Дочитайте розділи повісті до кінця. Знати зміст.

9 клас

Дж. Байрон. Поема «Мазепа». Мазепа як байронічний герой.

Опрацювати сторінки підручника 110 – 113.

У зошитах виконати практичну роботу: заповнити таблицю «Образ Мазепи» (с.с. 115 – 116, 3-є завдання). Виконану роботу переслати на електронку чи на вайбер.

10 клас.

В.Шекспір «Гамлет».

Опрацюйте сторінки підручника 32 – 35.

10 листопада

8 клас

Вергілій (70 – 19 р.р. до н.е.). «Енеїда».

Опрацюйте за підручником сторінки 66 – 70. Зверніть особливу увагу на засвоєння сюжету поеми «Енеїда».

6 клас.

Опрацюйте поданий нижче матеріал.

Чого навчають нас байки

Однією з перших форм художнього мислення поряд з міфом була байка — коротке оповідання, найчастіше у віршованій формі, переважно сатиричного характеру. В чому ж секрет такого довголіття літературного жанру? Чого навчає нас байка?

Найчастіше героями байки є звірі, рослини, неживі предмети, які дають можливість говорити про вади чи недоліки людей. І читач, як правило, дуже добре розуміє алегоричні образи цих творів.

Герої байки І. Крилова "Квартет" "вигадниця Мартишка, Осел, Козел та клишоногий Мишка" взялися не до своєї справи і тому мають дуже смішний та жалюгідний вигляд. Ця байка вчить нас, що кожен повинен виконувати ту роботу, до якої має хист, особливо коли це стосується такої витонченої сфери діяльності, як мистецтво.

Байка І. Крилова "Свиня під дубом" показує, що буває з невдячними людьми, які не хочуть нічого бачити дані свого носу. Сучасні люди, на превеликий жаль, дуже часто недбало ставляться до навколишнього середовища: вирубують дерева, забруднюють річки, повітря, не Замислюючись над тим, чим вони дихатимуть і що споживатимуть за декілька років. Ці люди нагадують мені криловську Свиню, яка нищить Дуба, що її годує.

А Дем'ян із байки І. Крилова "Дем'янова юшка", який перечастував свого сусіду Фоку дуже смачною юшкою, наглядно доводить нам, що в усьому має бути міра.

Отож, хоча байки почасти і "смішні", у них йдеться про серйозні та повчальні речі. Байки застерігають людей від дурних учинків. Вони, немов через збільшувальне скло, показують різні сторони людського життя, змушуючи читача замислитися над тим, який вигляд він має в тій чи іншій ситуації. Байки допомагають людям позбутися своїх недоліків. І в цьому, на мою думку, секрет довголіття цього літературного жанру.

Іван Крилов КВАРТЕТ (Переклад Ф.Скляра) Вигадниця Мартишка, Осел, Козел Та клишоногий Мишка Затіяли Квартет (1) заграть. Дві скрипки, ноти, бас і альт (2) дістали Й під лину в лузі посідали, Щоб світ мистецтвом чарувать. Ударили в смички,— ладу ж дарма шукать! — Стій, братця, стій! — кричить їм Мавпа.— Постривайте! Хіба заграєм так? Інакше посідайте. - Ти з басом, Мишечко, сідай проти альта, Я, прима, сяду проти втори (3); Тоді вже буде музика не та: У танець підуть ліс і гори! Знов сіли, почали Квартет; А діло все не йде вперед. — Стривайте ж, я знайшов секрет, — Кричить Осел,— усе в нас піде ладом, Як поряд сядем! — Послухали Осла, поважно сіли вряд; А все-таки Квартет не йде на лад. Ще гірше, ніж раніш, пішли між ними чвари й свари, Кому і як сідать. Припало Солов'ю якраз там пролітать. До нього всі вдались, як до свого спасіння: — Будь ласка, — мовили, — таж наберись терпіння, Допоможи Квартет улаштувать, І ноти й інструмент зуміли ми дістать, Скажи лиш, як сідать! — Щоб буть музикою, потрібне тут уміння Та трохи тонших би ушей,— їм одмовляє Соловей,— Тож, як сідати — сварки марні, Бо з вас музики незугарні.

(1) Квартет — оркестр із чотирьох осіб.
(2) Бас і альт - музичні інструменти.
(3) Прима — перша скрипка в оркестрі; втора - друга скрипка.

7 клас

Василь Биков «Альпійська балада».

Опрацювати за підручником сторінки 96 – 103.

9 клас

Байрон. Поема «Мазепа».

Опрацюйте сторінки підручника 105 – 109.

09 листопада

5 клас

Г.К.Андерсен. «Соловейко».

Завдання: прочитати казку «Соловейко» (с.с. 82 – 91), запам’ятати зміст твору.

8 клас

Перегляньте експрес урок по темі «Давньогрецький театр. Есхіл «Прометей закутий» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=9vUjPhvgbYY&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%92%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B0

11 клас

Перегляньте експрес урок по роману «Майстер і Маргарита»

М. Булгакова за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=L2JwnS4uQaI&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

05 листопада

7 клас

Опрацюйте поданий нижче матеріал.

Порівняльна характеристика Айвенго і Бріана де Буагільбера допоможе зрозуміти чим ці герої відрізняються.

Айвенго і Бріан де Буагільбер: порівняльна характеристика.

Айвенго і Бріан де Буагільбер – образи лицарів, що протиставлені один одному у творі. Обидва вони сміливі воїни, але в романі вони виступають як суперники й вороги. Айвенго описаний автором як майже iдеальний романтичний герой, уособлення усіх чеснот лицарства. Айвенго – благородний молодий лицар, син саксонського дворянина Седріка Сакса. Брав участь у III хрестового поході, є сподвижником другом короля Річарда Левове Серце. Айвенго дуже вірний – і своєму коханню (не погодився зрадити свою любов, за що батько його вигнав і позбавив спадщини), і королю (Айвенго, вступивши до його війська, віддано служив йому). Навіть у важких ситуаціях, Айвенго не зраджує короля, кохану, друзів. Айвенго вражає нас своєю людяністю, що для його суворому времені було нетиповим навіть для лицаря. Айвенго допомагає єврею Ісааку, не дозволяє злодіям пограбувати іновірця. Не оговтавшись після ран, ризикує своїм життям заради Ребеки. Айвенго – благородний: під час поєдинку він не скористався слабкістю суперника. Айвенго прагне до перемоги, але перемоги у чесному бою.

Образ Бріана де Буагільбера у романі дуже яскравий і набагато складніший за образ Айвенго. Образ Буагільбера дуже суперечливий, тому герой вийшов яскравим і живим. Хоча храмовник Буагільбера є негативним персонажем твору, у нього є не тільки негативні риси. Буагільбер – сувора, тверда людина, часто буває і грубим, і жорстоким. Потім, коли закохується в Ревеку, він розкривається як дуже пристрасна людина. У його душі іде запекла внутрiшня боротьба. Бріан де Буагільбера готовий заради своєï пристрастi вiдмовитися вiд свого iменi, титулу, знеславити себе. Під час турнiру, на якому вирiшується, чи буде жити Ревека, вiн вмирає вiд переживань. Буагільбер– суперечлива натура. Ревека говорить йому: “У тебе сильна душа; іноді в ній спалахують благородні і великі пориви. Але вона – як занедбаний сад, що належить недбайливому господареві: бур`яни розрослися в ній і заглушили здорові паростки”. Айвенго і Бріан де Буагільбер – сміливі воїни, але у творі вони протиставлені один одному. Вони суперники й вороги, які уособлюють дві різні моральні позиції.

5 клас

Завдання. Підготуйте виразне читання Вступу до поеми «Руслан і Людмила»

на сторінках 67-68.

Знайдіть опис казкових персонажів у вірші та порахуйте їх. На наступний раз я повідомлю правильне число (кількість казкових персонажів).

6 клас

Перегляньте відеоурок по темі «Байки І.Крилова» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=R-agGGjnpr8&ab_channel=%D0%9E%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%90%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B0

9 клас

Перегляньте експрес-урок «Поема Дж. Байрона «Мазепа» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=_O2zlfZFIyU&ab_channel=%D0%A0%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%BD%D0%B0%22%D0%9B%D1%82%D0%B0%D0%B2%D1%96%22

10 клас

Перегляньте експрес-урок «Трагедія В.Шекспіра «Гамлет» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=XoVHcJzWKr4&ab_channel=%D0%A0%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%BD%D0%B0%22%D0%9B%D1%82%D0%B0%D0%B2%D1%96%22

03 листопада

8 клас

Сапфо (VII – VI ст. до н.е.). «До Афродіти».

Завдання. Опрацювати сторінки підручника 55 – 56. Виразно читати поезію « До Афродіти», аналізувати твір.

7 клас

Перегляньте фільм «Балада про доблесного лицаря Айвенго» за посиланням:

https://kinokrad.co/307961-ballada-o-doblestnom-rycare-ayvengo.html

6 клас

Іван Крилов «Вовк та ягня».

Вивчити байку напам’ять.

9 клас

Перегляньте відеофільм про Джорджа Байрона за посиланням:

https://outube.com/watch?v=aKWvxdYeVAs&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%9A%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9//www.y

Познайомтеся з поезією Байрона «Хотів би жити знов у горах» та її аналізом за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=f-RTG_uyB-Q&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=MmzHbDQXA1s

02 листопада

5 клас.

Тема: О.Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила»

Завдання: Діти, прочитайте сторінки 64-68 у вашому підручнику. Дізнайтеся про відомого російського поета Олександра Пушкіна, про те, які літературні казки він створив. Прочитайте Вступ до поеми «Руслан і Людмила» (с.67-68) українською мовою (добре, якщо прочитаєте вслух для своєї родини).

Письмово нічого виконувати не потрібно.

8 клас

Тема: Особливості розвитку та види лірики в Стародавній Греції.

Тіртей «Добре вмирати тому…»

Завдання: Прочитайте сторінки 53-54 у вашому підручнику. Вивчіть види лірики та її представників у Стародавній Греції.

Познайомтеся з автором декламаційної лірики Тіртеєм та його поезією «Добре вмирати тому…». Усно дайте відповіді на запитання після поезії (с.54).

11 клас

М.Булгаков «Майстер і Маргарита».

Завдання: Познайомтеся з біографією М.Булгакова та його творчістю, опрацювавши сторінки підручника 54 – 59.

Продовжуйте переглядати художній фільм «Майстер і Маргарита» (режисер В. Бортко, 2005 р.).

Кiлькiсть переглядiв: 749

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.