22 травня

5 клас

Повторення.

Перегляньте екранізацію казки Оскара Уайльда "Хлопчик-зірка" за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=TTznZ8mv_cY

Порівняйте зміст літературної казки і зміст художнього фільму.

21 травня

8 клас

Діти, хто не прислав контрольну роботу за 19 травня, зробіть це до неділі.

Хто справиться з контрольною, перегляньте екранізацію комедії В.Шекспіра "Дванадцята ніч" за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=qBeb31DPcNQ

6 клас

Контрольна робота за ІІ семестр. Переслати на електронну пошту учителя або на вайбер до неділі.

Завдання: дати вичерпні відповіді на запитання.

1. Що таке наукова фантастика та які проблеми піднімаються в творах наукової фантастики (на прикладі вивчених творів).

2. Дайте визначення літературних термінів: хайку, ліричний герой, антитеза.

3. Схарактеризуйте одного з героїв книг Астрід Ліндгрен за власним вибором (наприклад, Міо, чи Пепі Довгапанчоха, чи іншого героя її творів).

7 клас

Контрольна робота за ІІ семестр. Переслати на електронну пошту учителя або на вайбер до неділі.

Завдання: дати вичерпні відповіді на запитання.

1. Дайте визначення літературних термінів: детектив, новела. Приведіть приклади творів цих жанрів.

2. Як втілена ідея про моральну справедливість у оповіданні Р.Акутагави "Павутинка".

3. Схарактеризуйте образ Джорджа Плейтена із оповідання "Фах" Айзека Азімова.

9 клас

Діти, чекаю контрольну роботу до понеділка.

Потім перегляньте екранізацію повісті Еріка Сігела "Історія одного кохання за посиланням:

http://moviestape.net/katalog_filmiv/drama/7681-storya-lyubov.html

19 травня

10 клас

Контрольна робота за ІІ семестр.

Виконати та переслати на електронну пошту учителя чи на вайбер.

Завдання: дати вичерпні відповіді на запитання:

1. Дайте визначення роману та розкажіть про його різновиди у літературі ХІХ століття.

2. Поясніть символіку портрету у романі О. Уайльда "Портрет Доріана Грея".

3. Схарактеризуйте риси модернізму як літературно-мистецького напряму кінця ХІХ - початку ХХ століття.

9 клас

Тематична контрольна робота по темі "Література ХХ - ХХІ ст. Життя, історія, культура".

Завдання: зробити презентацію на одну із тем (не більше 15 слайдів) та переслати на електронну пошту учителя (зараховуватиму тільки власно створену презентацію). На першому слайді вказуйте назву та автора.

За відсутністю можливості створити презентацію написати реферат, твір (не менше 3-х сторінок) на одну із тем.

Теми презентацій чи рефератів:

1) Тема ІІ Світової війни у літературі ХХ століття.

2) Розвиток наукової фантастики у літературі ХХ століття.

3) Розвиток жанру фентезі у літературі ХХ - ХХІ століть.

8 клас

Контрольна робота за ІІ семестр.

Дати відповіді на запитання та переслати на електронну пошту учителя чи на вайбер.

1. Які моральні цінності прославляються у казці-притчі А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц".

2. З чим та з ким бореться чайка Джонатан Лівінгстон (Р.Бах " Чайка Джонатан Лівінгстон")?

3. Як розкривається ідея поваги й любові до людини у творі "Буба" Б.Космовської.

5 клас

Контрольна робота за ІІ семестр.

Виконати та переслати на електронну пошту учителя чи на вайбер.

Завдання: дати вичерпні відповіді на запитання:

1. Як поводиться Аліса в підземному світі, які риси характеру виявляє (Л.Керролл "Аліса в Країні Див").

2. Як у вірші "Книжки в обкладинках червоних" М.Цвєтаєва описала пору дитинства?

3. Чим вам сподобався Чарлі Бакет, головний герой твору Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика".

18 травня

11 клас

Контрольна робота за ІІ семестр. Дати відповіді на запитання. Роботу переслати на електронну пошту учителя або на вайбер.

1. Що таке антиутопія? Щзнаки жанру та його представники.

2. Коли відбувається дія оповідання Генріха Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Хто головний герой твору? Чому оповідання має таку назву?

3. Поясніть філософський зміст повісті Е.Хемінгуея "Старий і море".

4. Який символічний зміст образу янгола у оповіданні Г.Маркеса "Стариган з крилами".

7 клас

Перегляньте експрес-урок про творчість письменника-фантаста Айзека Азімова за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8

А тепер прочитайте оповідання Айзека Азімова "Фах" у своїх підручниках.

6 клас

Виконайте тестові завдання за творчістю Астрід Ліндгрен, перешліть на електронну пошту учителя або на вайбер.

1. Хто повідомив Буссе про майбутні пригоди:

а) тітка Лундін , б) друг Бенк, в) дядько Сікстен.

2. Куди переніс дух Вільгельма?

а) до Країни Квітів

б) до Країни Далекої

в) до Країни Казок

3. Хто вперше Вільгельма назвав Міо?

а) тато-король, б)дух, в) Бенк.

4. Що дав зброяр Міо?

а) лук б) рушницю в) меч

5. Доповніть цитату: «І я взявся за його руку. Але то була не рука. То був...»

а) Залізний пазур б)Мідний пазур в)Золотий пазур

6. Як зазнав поразки лицар Като?

а) Міо проштрикнув наскрізь кам’яне серце лицаря і від нього залишилася купа каміння

б)Міо відрубав голову лицарю Като і він зник, перетворившись на купу каміння

в)Міо вдарив мечем лицаря Като і він перетворився на залізну пташку

7. Вік головної героїні книги "Пеппі Довгапанчоха"

а) 8 років б) 9 років в) 11років

8. 2. В якій країні відбуваються події твору "Пеппі Довгапанчоха"?

а) У Франції б) У Англії в) У Швеції

9. Як називався будинок в якому жила Пеппі?

а) вілла "Хованка б) вілла "Ватрушка" в) вілла "Кішка"

10. Які звірі жили у Пеппи?

а) Собака і кіт б) Курка і черепаха в) Кінь і мавпа

11. Як називають себе юні сищики Калле, Андерс і Ева-Лотта:

а) Чорний Тюльпан б) Біла Троянда в) Червоний Мак

12. Що підлітки допомогли повернути банкіру?

а) велику суму грошей б) золоті монети в) дорогоцінні камені.

15 травня


5 клас

Пауль Маар "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається".

Перегляньте екранізацію цієї книги за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=dfx2rn5uL88

14 травня

8 клас

Оформіть анкету-характеристику Буби ( за твором Б.Космовської "Буба") у вигляді таблиці:

Ім'я
Місце проживання
Родина
Вік
Зовнішність
Освіта
Однокласники
Улюблені заняття
Риси характеру

Завдання виконайте та перешліть на електронну пошту учителя.

6 клас

Перегляньте фільм "Пригоди Кале - сищика" (за твором А.Ліндгрен) за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=L0lOONBKdiw

7 клас

Прочитайте уривки з твору "Мандрівний замок Хаула" Діани Джонс у вашому підручнику. Знати зміст твору.

9 клас

Поспішіть виконати попереднє завдання.

Тематична контрольна робота по темі "Література ХХ - ХХІ ст. Життя, історія, культура".

Завдання: зробити презентацію на одну із тем (не більше 15 слайдів) та переслати на електронну пошту учителя (зараховуватиму тільки власно створену презентацію). На першому слайді вказуйте назву та автора.

Теми презентацій:

1) Тема ІІ Світової війни у літературі ХХ століття.

2) Розвиток наукової фантастики у літературі ХХ століття.

3) Розвиток жанру фентезі у літературі ХХ - ХХІ століть.

12 травня

10 клас

Перегляньте екранізацію трагікомедії Ф. Дюрренматта "Гостина старої дами" за посиланням:

https://www.ivi.ru/watch/vizit_damy/52957

Після перегляду напишіть відповідь на запитання: "Чому "Гостина старої дами" є трагікомедією". Перешліть відповідь на електронну пошту учителя.

8 клас

Прочитати наступні розділи твору Б. Космовської "Буба" за вашим підручником (с.с. 256 - 262). Знати зміст твору.

9 клас

Тематична контрольна робота по темі "Література ХХ - ХХІ ст. Життя, історія, культура".

Завдання: зробити презентацію на одну із тем (не більше 15 слайдів) та переслати на електронну пошту учителя (зараховуватиму тільки власно створену презентацію). На першому слайді вказуйте назву та автора.

Теми презентацій:

1) Тема ІІ Світової війни у літературі ХХ століття.

2) Розвиток наукової фантастики у літературі ХХ століття.

3) Розвиток жанру фентезі у літературі ХХ - ХХІ століть.

5 клас

Перегляньте презентації до твору Р. Дала "Чарлі і шоколадна фабрика" за посиланнями:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-roald-daal-charli-i-shokoladna-fabrika-43.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-tvoru-roalda-dala-charli-ta-shokoladna-fabrika-15097.html

Розгадайте кросворд у другій презентації (пересилати не потрібно).

08 травня

5 клас

Завдання для тих, хто ще не переглянув фільм.

Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика". Перегляньте екранізацію книги за посиланням:

https://kinokrad.co/264980-charli-i-shokoladnaya-fabrika.html

7 травня

8 клас

Барбара Космовська "Буба: мертвий сезон".

Прочитати розділи твору "Буба" за вашим підручником (с.с. 249 - 256).

6 клас

Перегляньте екранізацію книги Астрід Ліндгрен "Пепі Довгапанчоха" за посиланням:

https://www.ivi.ru/watch/peppi_dlinnyichulok

7 клас

Перегляньте мультфільм "Мандрівний замок Хаула" за посиланням:

https://uakino.club/animeukr/554-mandrvniy-zamok-haula.html

9 клас

Ерік Вольф Сігел "Історія одного кохання". Познайомтеся з письменником та коротким змістом повісті за посиланням:

https://zarlit.com/reader/9klas_1/54.html

05 травня

10 клас

Перегляньте художній фільм "Синій птах" (за п'єсою Моріса Метерлінка") за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI

8 клас

Барбара Космовська "Буба: мертвий сезон".

Подивіться дистанційний урок по темі за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=6gBw9P-yMnw

5 клас

Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика". Перегляньте екранізацію книги за посиланням:

https://kinokrad.co/264980-charli-i-shokoladnaya-fabrika.html

9 клас

Якщо ви вже переглянули екранізацію повісті "Мій хлопець - янгол" за посиланням:

https://kinokrad.co/15528-moy-paren-angel-2012-onlayn-film-18-04.html

напишіть твір-мініатюру "Мої враження після перегляду фільму "Мій хлопець - янгол" та надішліть на електронну пошту учителя.

04 травня

11 клас

Формування "театру абсурду" як явища театрального авангарду в 1950- 1960-х роках, його провідні ознаки.

Опрацюйте відеопрезентацію по темі за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=vSgfoQykb_A

Можна опрацювати тему і за підручником (с.с. 215 - 216).

Складіть по темі тести із восьми запитань (виділивши правильну відповідь) та надішліть на електронну пошту учителя.

7 клас

Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула".

Перегляньте презентацію про життя і творчість письменниці за посиланням:

https://super.urok-ua.com/diana-vinn-dzhons-mandrivniy-zamok-haula/

Подивітися мультфільм "Мандрівний замок Хаула" за посиланням:

https://uakino.club/animeukr/554-mandrvniy-zamok-haula.html

6 клас

Перегляньте фільм "Міо, мій Міо" (екранізація твору Астрід Ліндгрен) за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=im5NB9qArcc

Складіть кросворд на 10 - 12 слів за змістом твору та надішліть на електронну пошту учителя.

30 квітня

8 клас

Перегляньте екранізацію повісті Р. Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" за посиланням:

http://baskino.me/films/dramy/10092-chayka-po-imeni-dzhonatan-livingston.html

9 клас

Опрацюйте нижче поданий матеріал.

Кіноповість(грец.kineo—рухаю)— твір кіномистецтва, сюжет якого порівняно складний, базується на цілій низці подій і в якому досягається епічна широта охоплення зображуваної дійсності. Разом з тим у другій половині XXст. набуло поширення інше значення цього терміна: наголос переноситься із слова «кіно» на слово «повість». Так, кіноповістю називають сценарій, зумисним чином перероблений для читання (при переробці вилучаються специфічні кінематографічні терміни, розширюються діалогічні сцени, вводяться ліричні відступи, граматичний теперішній час змінюється минулим тощо). Окрім того, так називають повість, що створена із свідомою орієнтацією на певні кінематографічні прийоми оповіді (подрібнення дії на короткі епізоди, лаконічність діалогу та авторських пояснень, монтажний характер епізодів тощо).

Видатним майстром і, певною мірою, першовідкривачем жанру бувОлександр Довженко(«Зачарована Десна»,«Україна в огні»та ін.).

Ознаками кіносценарію є фрагментарність, монтажна композиція, лаконізм діалогів, динамізм сюжету. Ознаки повісті — епічний принцип зображення життя, метафоричність, авторські відступи, яскраві пейзажні картини. На перший погляд може здатися, що неможливо поєднати непоєднуване, наприклад, фрагментарність з епічністю. Проте саме в цьому виявляється специфіка кіноповісті. Осягаючи значні пласти реальної дійсності, автор використовує монтажну композицію, яка нагадує окремі кадри, з'єднані між собою в художню цілісність і творчим задумом письменника, і розвитком художньої ідеї. При цьому важливу роль відіграє оповідач, у вуста якого автор вкладає своє бачення життя, проблем, а також ліричні, філософські чи публіцистичні відступи, що є тим містком, який поєднує окремі епізоди.

Прочитайте повість Марка Арена "Різдвяний янгол" ("Мій хлопець - янгол") за посиланням:

https://litlife.club/books/175108/read?page=1

Або перегляньте екранізацію повісті за посиланням:

https://kinokrad.co/15528-moy-paren-angel-2012-onlayn-film-18-04.html

6 клас

Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо".

Познайомтесь з письменницею, переглянувши відеофільм за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=29gDLP7Qx6Y

Перегляньте фільм "Міо, мій Міо" за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=im5NB9qArcc

7 клас

Виконати тематичну контрольну роботу по темі "Світова новела" та переслати на електронну адресу учителя.

І. Продовжте фразу.

1. Невеликий за обсягом прозовий твір, що відрізняється напруженим, стрімким сюжетом і несподіваним фіналом, - ________________.

2. Прихований смисл у художньому творі називається ___________________.

3. Вільям Сідні Портер – це справжнє ім’я письменника __________________ (вкажіть псевдонім).

4. Щоб допомогти Кандаті врятуватися, Будда спустив йому в пекло ________________________.

5. Щоб допомогти Джонсі перемоги хворобу, Берман намалював ___________________________.

6. Щоб купити Деллі подарунок, Джим продав найціннішу для нього річ - ___________________.

ІІ. Вкажіть персонажа, про якого говориться, твір і автора.

А) «…старий бовдур із замашними кулаками, що потерпав від задишки»;

Б) «…мав бороду, як у мікеланджелівського Мойсея, що кучерями спадала з голови сатира на тіло маленького бісеняти»;

В) «Прекрасне волосся … розсипалося каштановими хвилями, сяючи, мов струмені водоспаду. Воно спадало нижче .. колін і вкривало, наче плащем, майже всю … постать»;

Г) «Спершу ніс у нього був коротенький і сплющений, потім на очах витягся, як підзорна труба, а тоді почав робитися все тоншим і тоншим, поки став схожим на довгий, гнучкий червоний батіг».

ІІІ. Встановіть сюжетну послідовність реплік в оповіданні Г.Уеллса «Чарівна крамниця».

А «Тату, а мені ця крамниця подобається!»

Б «Я хотів би купити своєму хлопчикові кілька простеньких іграшок»

В «Якби вони не марширували, я б їх і не любив!»

Г «А знаєш, ти славний хлопчик!»

ІV. Установіть відповідність між назвою твору і уривком.

1- «Дари волхвів»А- «Небезпека минула. Ви перемогли»

2 -«Останній листок»Б -«У раю бралося до полудня»

3 -«Чарівна крамниця»В- «Ніхто не знає, сер, що ховається в людини за її

добропристойною подобою»

4 -«Павутинка»Г- «Бідолаха, у двадцять два роки він мав годувати сім’ю!»

Д - « З тяжким серцем супроводив я свого приятеля»

V.Установіть відповідність між персонажем і художньою деталлю/

1- ДжипА- один долар і 87 центів

2- СьюБ -золотий годинник

3- БерманВ- чисте полотно

4 -ДеллаГ- штат Каліфорнія

Д -скляні кульки

4. Дайте розгорнуту відповідь на запитання.

Чому обірвалася павутинка, по якій повз Кандата? Чи могла ця павутинка витримати Кандату й не обірватися? (За новелою Рюноске Акутаґави «Павутинка»).

28 квітня

10 клас

Шановні десятикласники, чекаю контрольний твір від 14.04 та письмову роботу від 21.04.

Моріс Метерлінк "Синій птах". Перегляньте експрес-урок по творчості письменника за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=HTUbnRr4PlE

8 клас

Опрацюйте презентацію "Алегорія повісті Р.Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" за посиланням:

https://thepresentation.ru/literatura/alegor%D1%96ya-pov%D1%96st%D1%96-baha-chayka-dzhonatan-l%D1%96v%D1%96ngston

Символіку образів притчі випишіть у зошити (стисло), перешліть роботу на електронну адресу учителя чи на вайбер.

5 клас

Туве Янсон "Капелюх чарівника".

Прочитайте розділ п'ятий твору (с.с. 240-242) у своїх підручниках.

9 клас

Перегляньте невеликий відеофільм про книгу Гарпер Лі "Убити пересмішника" за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ikeYTuZ5mQY

27 квітня

11 клас

Габріель Маркес "Стариган з крилами". Познайомтеся із життям і творчістю письменника, переглянувши відеофільм за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ODmAzyn-XWY

Прослухайте аудіозапис оповідання "Стариган з крилами" за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=S2pA2c3cwCI

7 клас

Перегляньте відео та прослухайте оповідання Рюноске Акутагави "Павутинка" за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=8ksEywY0Nyw

Перегляньте відеопрезентацію "Філософський зміст оповідання "Павутинка" за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=UEL43bnL4pE

6 клас

Діти, хто не виконав і не прислав мені на електронну пошту контрольну роботу (за 23 квітня), зробіть це, будь ласка, як можна скоріше!

Позакласне читання. Перегляньте фантастичний мультфільм за оповіданням Рея Бредбері "Тут можуть жити тигри" за посиланням:

https://lifehacker.ru/rej-bredberi-filmy/

24 квітня

5 клас

Туве Янсон "Капелюх чарівника".

Прочитайте розділ другий, с.с. 233 - 239.

Перегляньте мультфільм за твором Туве Янсон за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=nYwnu0A2Aoc

23 квітня

9 клас

Якщо ви переглянули фільм "Убити пересмішника" за романом Гарпер Лі, прочитайте про твір за посиланням:

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B8_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BC%D1%96%D1%88%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0

А потім перегляньте і проаналізуйте презентацію за посиланням:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-moralni-ideali-v-romani-garper-li-ubiti-peresmishnika-9432.html

8 клас

Прочитайте розділи 2-3 повісті Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" у своєму підручнику, опануйте зміст твору для подальшої роботи.

7 клас

Рюноске Акутагава "Павутинка".

Прочитайте статтю підручника про письменника та оповідання "Павутинка" у своїх підручниках.

6 клас

Виконати письмово контрольні тести по темі "Поетичне бачення світу. Образ майбутнього в літературі" (24 запитання) та переслати на електронну пошту вчителя, або вайбер.

Запитання 1

Оберіть представника японської літератури

варіанти відповідей

а)Мацуо Басьо

б)Джек Лондон

в)Роберт Бернс

Запитання 2

Хоку (хайку) - це...

варіанти відповідей

а)чотирирядковий вірш

б)трирядковий вірш

в)шестирядковий вірш

Запитання 3

Усе життя він працював на землі, навіть після успіху першої збірки поезій не покинув плуга, його називати поетом-орачем.

варіанти відповідей

а)Р.Бернс

б)Мацуо Басьо

в)Дж.Родарі

Запитання 4

У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки

варіанти відповідей

а)Дж.Родарі

б)Р.Бернс

в) Г.Лонгфелло

Запитання 5

Його поетичні твори близькідо народних пісень.

варіанти відповідей

а)Р.Бернс

б)Дж. Родарі

в)Мацуо Басьо

Запитання 6

Для зображенняякоїпору року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?

варіанти відповідей

а)весна

б)літо

в)осінь

Запитання 7

З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?

варіанти відповідей

а)щоб скликати народи на раду

б)щоб подивитися на гарні простори

в)щоб бути ближче до сонця

Запитання 8

Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?

варіанти відповідей

а)Лонгфелло;

б)Гітчі-Маніто;

в)Мацуо Басьо;

Запитання 9

Поет – країна (показати стрілками)

1) Мацуо Басьоа. Америка

2) Р. Бернсб. Італія

3 Лонгфеллов. Шотландія

4) Дж. Родаріг. Японія

Запитання 10

Хто автор цих рядків: "Моє серце в верховині, де б не був я сам".

варіанти відповідей

а)Мацуо Басьо

б)Лонгфелло

в)Дж.Родарі

г)Р.Бернс

Запитання 11

Який художній засіб використовує автор у цих рядках:

В зброї всі, в яскравих фарбах,

Як дерева в час осінній,

Наче небо на світанні,

Всі зійшлись вони в долині

варіанти відповідей

а)Аллітерація

б)Метафора

в)Порівняння

Запитання 12

Великий за обсягом віршований твір з ліричним або оповідним сюжетом

варіанти відповідей

а)байка

б)поема

в)вірш

Запитання 13

Рей Бредбері -

а) англійський письменник; б) американський письменник;

в) французький письменник

14.Жанр твору «Усмішка» -

а) повість; б) оповідання; в) новела

15. Черга на майдані («Усмішка») зібралася…

а) о південь; б) зранку; в) увечері

16.Зореліт ("Запах думки") здійснив вимушену посадку тому, що не працювала …

а) система опалення ; б) система охолодження;в) система освітлення

17.Лерой Кліві був…

а) поштовим перевізником; б) поштмейстером бази; в) космонавтом

18. Яку тварину першою побачив Кліві?

а) вовка; б) пантеру; в) білку

19.Події, відображені в творі «Усмішка», відбуваються…

а) в минулому; б) в теперішньому; в) в майбутньому

20. Автор картини, яка стояла на майдані, -

а) Леонардо да Вінчі; б) Рафаель; в) Рембрандт

21. Картину знищували…

а) без дозволу влади; б) за дозволом влади;

в) за проханням місцевої влади

22.Тварини, які населяли планету,не мали…

а) ані очей, ані вух; б) ані очей, ані хвостів; в) ані вух, ані хвостів

23. Як тварини знаходили свою жертву?

а) за допомогою розуму; б) за допомогою телепатії; в) за допомогою нюху

24. Оповідання - це...

а) невеликий прозовий твір,

б) невеликий поетичний твір,

в) фантастичний твір

21 квітня

10 клас

Зміни в драматургії на межі ХІХ-ХХ століть.

Опрацювати статтю підручника на с.с. 181 - 184.

В робочому зошиті записати тези на тему "Провідні ознаки "нової драми".

(Тези— коротко сформульовані основні положення доповіді, лекції, статті.

Кожна теза записується з нового рядка під номером.)

Роботу переслати на електронну пошту учителя.

8 клас

Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон".

У підручнику прочитати статтю про письменника та його твір (с.с. 233 - 234).

Прочитати частину першу повісті "Чайка Джонатан Лівінгстон" (с.с.234-239) та дайте усну відповідь на запитання після першої частини, щоб зрозуміти, як ви засвоїли зміст твору.

5 клас

Туве Янсон "Капелюх чарівника".

Познайомтеся з письменницею переглянувши презентацію за посиланням:

https://www.slideshare.net/ssuser0c1ee5/ss-40545667

або прочитавши сторінки свого підручника 226 - 229.

Прочитайте розділ перший повісті "Капклюх чарівника" у підручнику на

с.с. 230 - 232.

9 клас

Гарпер Лі "Убити пересмішника".

Опрацюйте статтю підручника "Роман Нелл Гарпер Лі "Убити пересмішника" - класика американської літератури ХХ століття" (с.с. 296 - 297).

Потім перегляньте художній фільм "Убити пересмішника" за посиланням:

https://kinokrad.co/280875-ubit-peresmeshnika.html

17 квітня

5 клас

Шановні учні! Так як два дні не було інтернету, домашнє завдання залишаю те ж саме. Будь ласка, виконайте його!

Позакласне читання.

Редьярд Кіплінг "Мауглі."

Перегляньте фільм "Мауглі" (2018 року) за посиланням

https://kinokrad.co/327209-maugli.html

16 квітня

Шановні учні! Так як два дні не було інтернету, домашні завдання залишаю ті самі. Будь ласка, виконайте їх!

8 клас

Художні образи казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц".

Дочитайте останній розділ казки за підручником. Відкрийте презентацію за посиланням:

https://vseosvita.ua/library/antuan-de-sent-ekzuperi-malenkij-princ-3234.html

Завантажте презентацію та опрацюйте.

Перевірка вашого знання твору відбудеться наступного разу.

9 клас

Якщо ви переглянули художній фільм за романом Рея Бредбері "451⁰ за Фаренгейтом" за посиланням

https://filmix.co/drama/125697-451gradus-pofarengeytu-2018.html

то опрацюйте сторінки підручника 288 - 290.

6 клас

Перегляньте презентацію за посиланням нижче. Перевірте свої знання, виконавши завдання на слайдах 5 і 13 (усно).

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-r-shekli-zapah-dumok-55756.html

7 клас

Якщо ви вже прочитали оповідання Г.Уеллса "Чарівна крамниця" (у підручниках), перегляньте художній фільм "Чарівна крамничка" за посиланням.

https://uakino.club/film/genre_comedy/4438-charvna-kramnichka.html

Подумайте, які спільні ідеї поєднують ці різні твори мистецтва. Напишіть про це 5-7 речень та надішліть на електронну адресу учителя.

14 квітня

10 клас

Контрольний твір на тему "Відображення духовного стану покоління у збірці Поля Верлена "Квіти зла".

Написати твір у зошиті, або на комп'ютері та відправити на електронну пошту учителя saranceva1959@gmail.com

8 клас

Художні образи казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц".

Дочитайте останній розділ казки за підручником. Відкрийте презентацію за посиланням:

https://vseosvita.ua/library/antuan-de-sent-ekzuperi-malenkij-princ-3234.html

Завантажте презентацію та опрацюйте.

Перевірка вашого знання твору відбудеться наступного разу.

9 клас

Якщо ви переглянули художній фільм за романом Рея Бредбері "451⁰ за Фаренгейтом" за посиланням

https://filmix.co/drama/125697-451gradus-pofarengeytu-2018.html

то опрацюйте сторінки підручника 288 - 290.

5 клас

Доброго дня, п 'ятикласники!

7 квітня виставлені контрольні тести по темі "Сила творчої уяви". Хто не виконав завдання, зробіть. Роботу присилайте на електронну пошту учителя

saranceva1959@gmail.com або на вайбер (0972656440).

Хто ще не переглянув фільм "Мауглі", перегляньте.

13 квітня

11 клас

Перегляньте художній фільм "Старий і море" за повістю Е.Хемінгуея за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=LVRAqyIXGbQ

7 клас

Якщо ви вже прочитали оповідання Г.Уеллса "Чарівна крамниця" (у підручниках), перегляньте художній фільм "Чарівна крамничка" за посиланням. Подумайте, які спільні ідеї поєднують ці різні твори мистецтва.

https://uakino.club/film/genre_comedy/4438-charvna-kramnichka.html

6 клас

Перегляньте презентацію за посиланням нижче. Перевірте свої знання, виконавши завдання на слайдах 5 і 13 (усно).

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-r-shekli-zapah-dumok-55756.html

10 квітня

5 клас

Позакласне читання

Редьярд Кіплінг "Мауглі"

Перегляньте фільм "Мауглі" (2018 року) за посиланням

https://kinokrad.co/327209-maugli.html

09 квітня

8 клас

Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц".

Прочитайте розділи філософської казки "Маленький принц" у вашому підручнику

XVI - XXV.

6 клас

Роберт Шеклі "Запах думки".

Дочитайте другу частину оповідання "Запах думки" (с.с. 222 - 224). Опрацюйте запитання і завдання до оповідання на с. 224.

7 клас

Геберт Уелс "Чарівна крамниця". Познайомтесь з життям і творчістю письменника, переглянувши відеофільм за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=PP9qP3BE5Rw

Прочитайте оповідання "Чарівна крамниця" у вашому підручнику.

9 клас

Перегляньте художній фільм за романом Рея Бредбері "451⁰ за Фаренгейтом" за посиланням https://filmix.co/drama/125697-451gradus-pofarengeytu-2018.html

07 квітня

10 клас

Артюр Рембо "Голосівки", "Моя циганерія".

Познайомтесь з життям і творчістю поета, переглянувши презентацію за посиланням:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-artyur-rembo-1854-1891-zhittya-i-tvorchiy-shlyah-svoeridnist-tvorchogo-rozvitku-9229.html

Перегляньте буктрейлер до вірша "Голосівки" за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=g46IiV_ahIw

Тепер прочитайте твори Рембо у вашому підручнику на с.с. 179 - 180.

Дайте письмову відповідь на 3 завдання у розділі "Компетентності" (с.180) та надішліть на електронну пошту учителя saranceva1959@gmail.com

8 клас

Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц".

Познайомтесь з особистістю письменника, переглянувши відеофільм за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=TcKVxvC3RqY

Прочитайте розділи філософської казки "Маленький принц" у вашому підручнику на с.с. 217 - 221.

5 клас

Виконайте контрольну роботу за темою: “Сила творчої уяви” . Відповіді присилайте на електронну пошту учителя saranceva1959@gmail.com або на вайбер (0972656440).

1.Аліса нудьгувала, сидячи без діла

А. у човні;Б. на березі; В. на дереві.

2. Кроляча нора знаходилася

А. під живоплотом; Б. у кущах; В. під деревом.

3. Аліса, падаючи в колодязь, думала, що летить

А. до центру Землі; Б. у космос; В. до казкового королівства.

4. Лакеями у лівреях були

А.карась і змія;Б. карась і жаба; В. жаба і миша.

5. Повітря у кухні Герцогині було насичене

А. ароматом троянд; Б. запахом юшки;В. перцем.

6. Цвєтаєва М.О. за професією:

А. піаністка; Б.художниця; В.журналістка

7.У якому розділі відбувається діалог Аліси і Миші?

8. Кому належать ці слова:

«Іншої ради нема. У нас у всіх не всі вдома. У мене не всі вдома. У тебе не всі вдома».

9. Назвіть композиторів, про яких іде мова у вірші Цвєтаєвої.

10. Про які твори М.Твена говориться у вірші М.Цвєтаєвої

11. Встановити послідовність подій тексту ("Аліса в Країні Див;):

1. Зустріч двох лакеїв.

2. Пекельний гармидер у будинку.

3. Герцогиня з немовлям.

4. Чеширський кіт.

5. Розмова Аліси з Герцогинею.

6. Перетворення немовляти на порося.

7. Бесіда дівчинки з Котом.

8. Пробудження Аліси на березі річки.

12. Яка основна думка поезії "Книжки в обкладинках червоних"?

9 клас

Рей Бредбері "451⁰ за Фаренгейтом"

Оновіть свої знання про письменника-фантаста, переглянувши відеофільм за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=UtKWdbMTUF8

Перегляньте фільм "Посмішка" для повторення вивченого у 6 класі за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=d_knEejU13s

06 квітня, понеділок

6 клас

Роберт Шеклі "Запах думки".

Опрацюйте за підручником с.с. 216 - 218. Випишіть в зошит визначення терміну "наукова фантастика" (с.217) та запам'ятайте його.

Прочитайте частину оповідання "Запах думки" (с.с. 218 - 221).

7 клас

Ви прочитали, або прочитайте сьогодні оповідання О.Генрі "Дари волхвів."

Перевірте знання тексту твору, виконавши усно тести, оформлені презентацією за посиланням. У другій частині презентації ви зможете перевірити, чи правильні відповіді вибрали.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-test-za-novelou-ogenri-dari-volhviv-45684.html

Діти, хто не виконав попередніх завдань, можете присилати роботи в будь-який час на електронну пошту вчителя saranceva1959@gmail.com

11 клас

Життя і творчість Ернеста Хемінгуея. Познайомтеся з письменником, переглянувши презентацію за посиланням:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-biografiya-hemingueya-97417.html

Прочитайте повість "Старий і море" скорочено у підручнику (с.с. 190 - 205).

03 квітня

5 клас

Марина Цвєтаєва "Книжки в обкладинках червоних". Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші.

Опрацювати презентацію за посиланням

https://naurok.com.ua/prezentaciya-m-cvetaeva-knigi-v-chervoniy-paliturci-33874.html

Написати відгук про улюблену книжку (до 10-ти речень ) та переслати на електронну пошту вчителя

saranceva1959@gmail.com

2 квітня

8 клас

Повторити тему "Бароко і класицизм". Виконати контрольні тести, переслати на електронну пошту учителя saranceva1959@gmail.com

1. Укажіть, як називали добу класицизму у Франції:

а) «доба Расіна»; б)«доба Мольєра»; в) «доба Корнеля»; г) «доба Лафонтена».

2. Укажіть назву театру, який заснував Мольєр:

а) «Сучасний театр»; б)«Блискучий театр»;

в) «Славетний театр»; г) « Класичний театр».

3. Укажіть основну пристрасть пана Журдена, героя п’єси Мольєра:

а) до всього нового; б) до всього прекрасного;

в) до всього старовинного; г)до всього дворянського.

4. Укажіть героя, який є втіленням здорового глузду в комедії Мольєра:

а) Клеонт; б) Дорант; в)пані Журден; г) Ніколь.

5. Укажіть, ким був граф Дорант:

а) радником короля; б) нареченим Люсіль; в) одним із учителів Журдена; г)збіднілим дворянином.

6. Укажіть справжнє ім’я Мольєра:

а) Жан Батіст Гренуй; б) Джон Гріффін; в)Жан Батіст Поклен; г) Семюель Леггорн Клеменс.

7. Укажіть риси характеру пана Журдена:

а) інтелігентність; б)самозасліпленість; в)брутальність; г)довірливість;

д) чемність; е) освіченість.

8. Укажіть зайве правило творення драматичних творів доби класицизму.

а) єдність дії; б)єдність характерів; в) єдність місця; г) єдність часу.

9. Установіть відповідність між літературним напрямом і його характерними рисами.

а) Пишний, барвистий стиль; 1) Бароко;

б) орієнтація на античність; 2) класицизм.

в) тяжіння до контрастів, складної метафоричності;

г) нормативність мистецтва.

10. Розташуйте в хронологічній послідовності події в п’єсі Ж. Б. Мольєра «Міщанин-шляхтич».

а) Урочистий обід, улаштований Журденом на честь маркізи; б) весілля Леонта і дочки Журдена;

в) посвячення Журдена в «мамамуші»;

г) зустріч Журдена з учителями і кравцем.

11. Укажіть літературні напрями, які сформувались у ХVІІ ст. в Європі:

а) реалізм; б)бароко; в) романтизм; г)класицизм; д) сентименталізм;

е) ренесанс.

12. Напишіть назву літературного терміну, якому відповідає визначення: «Драматичний твір, у якому засобами гумору та сатири розвінчуються негативні суспільні та побутові явища, у якому зображуються смішні життєві положення і характери».

6 клас

Тривога за руйнування духовних цінностей у оповіданні Р. Бредбері "Усмішка".

Вивчіть тему, переглянувши презентацію за посиланням:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-noveli-reya-bredberi-usmishka-20153.html

7 клас

О.Генрі "Дари волхвів". Прочитати оповідання у підручнику.

9 клас

Томас Манн "Маріо і чарівник". Перегляньте презентацію до твору за посиланням:

https://gdz4you.com/prezentaciyi/svitova-literatura/tomas-mann-mario-i-charivnyk-21873/

Дайте відповіді на запитання, надішліть у письмовому вигляді на електронну пошту вчителя saranceva1959@gmail.com

1. Яке алегоричне значення має образ Чіпполи?

2. На вашу думку, чи мав якийсь сенс бунт Маріо?

31 березня

10 клас

Познайомтеся із життям і творчістю Поля Верлена за допомогою відеофільмів за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=G1RDcImFuCk

https://www.youtube.com/watch?v=r4GAQOaijHE

Познайомитися з віршами поета “Осіння пісня», «Так тихо серце плаче» за допомогою музичних відео презентацій за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=f5gBmg0OCts

https://www.youtube.com/watch?v=I2sT8ZV-Kwc

https://www.youtube.com/watch?v=Tq4WG8cF1Bc

8 клас

Напишіть невеликий роздум на тему «Хто ж такий пан Журден?» (за п’єсою Мольєра «Міщанин-шляхтич»). Відправте роботу на електронну пошту вчителя, або на Viber.

5 клас

М.Цвєтаєва «Книжки в обкладинках червоних».

Познайомтеся із життям і творчістю письменниці, прочитавши статтю підручника (с.с.220-222)

Прочитайте вірш «Книги в червоній палітурці» у підручнику, с.с. 223 -224.

Перегляньте відео презентації до поезії:

https://www.youtube.com/watch?v=5TF6TalMVew

https://www.youtube.com/watch?v=M0Y_1pzgcwo

9 клас

Позакласне читання. Томас Манн «Маріо і чарівник», читати повністю за посиланням:

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3617

читати скорочено за посиланням:

https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5643

Обговоримо після вашого знайомства з твором.

30 березня
11 клас.

Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».

Прочитати оповідання за підручником с.с. 169 – 175.

Переглянути коротке відео про письменника та його творчість за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FteLK6lHit4

7 клас.

Виконайте тестові завдання за змістом оповідання О.Генрі «Останній листок» (хто не прочитав ще, прочитайте), надішліть відповіді на електронну пошту вчителя.

1. Позначте жанр твору О.Генрі «Останній листок»:

А оповідання;

Б новела;

В повість.

2. Укажіть місто і країну, у якій відбуваються події твору:

А Париж, Франція;

Б Вашингтон, США;

В Берлін, Німеччина;

3. Назвіть професію героїв твору О.Генрі «Останнній листок»:

А письменники;

Б художники;

В архітектори.

4. Прочитайте цитату: «…Невидимий прибулець … почав бродити по колонії, торкаючись то одного, то другого своїми крижаними пальцями. По Іст-Сайду цей зарізяка розгулював сміливо, ішов швидко, вражаючи десятки жертв…» Яку хворобу описує автор:

А пневмонію;

Б чахотку;

В коклюш?

5. Яка мрія була у Джонсі:

А відправитися у мандри Європою;

Б намалювати Неаполітанську затоку;

В побувати біля Ніагарського водоспаду?

6. Укажіть ім 'я подруги Джонсі, яка доглядала за нею у лікарні:

А Бет;

Б Ліндсі;

В Сью.

7. Опадаючі листки якого куща рахувала Джонсі:

А плюща;

Б мигдалю;

В жасмину?

8. Позначте життєву мету Бермана:

А стати відомим і знаменитим;

Б створити шедевр;

В знятися у кінофільмі.

9. Укажіть причину, через яку загинув Берман:

А він багато пиячив і погано харчувався;

Б був дуже старим і самотнім;

В вночі під дощем і снігом кріпив листок до плюща.

10. Прочитайте слова Сью, звернені до Джонсі: «Ах, сонечко, це і є шедевр Бермана…» Що саме назвала шедевром Сью:

А портрет Джонсі;

Б листок плюща;

В статую Свободи?

11. Прочитайте цитату: «Це гріх – хотіти вмерти. Тепер ти можеш дати мені …» Якої їжі попросила Джонсі у Сью:

А шоколаду;

Б бульону і молока з портвейном;

В картоплі з огірками?

12. З поданого переліку оберіть неправильне значення. Який сенс має назва твору «Останній листок»:

А остання надія Джонсі на життя;

Б остання мистецька робота Бермана;

В останній шанс на виліковування Джонсі;

Г остання спроба Сью заробити гроші

6 клас

Рей Бредбері «Усмішка».

Переглянути відеофільм про творчість письменника за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=UtKWdbMTUF8

Прочитати оповідання «Усмішка» за підручником.

Кiлькiсть переглядiв: 372

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.