Затверджено педагогічною радою закладу
Протокол № 2 від 05.03 2020 р.
План заходів щодо запобігання та протидії насильству та булінгу
у В’язівському закладі загальної середньої освіти на 2020 рік
№ п/п | ЗАХОДИ | Термін виконання | Відповідальні | Відм. про викон. |
Інформативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу | ||||
1. | Підготовка наказу «Про організацію роботи з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу» | До 15.02.2020 | Заступник з ВР | |
2. | Довести до відома та виконання педагогічними працівниками, іншими учасниками освітнього процесу наказ МОНУ від 28.12. 2019 № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу(цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти». | До 25.02.2020 | Заступник з ВР | |
3. | Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): -педагогічний персонал; -допоміжний персонал; -технічний персонал. | До 01 березня 2020 | Адміністрація | |
4. | Обговорення та прийняття правил поведінки в групах/класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду. | До 15.03.2020 | Класні керівники, педагог-організатор | |
5. | Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування). | До 15.03.2020 | Практичний психолог, класні керівники | |
6. | Створення розділу про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти. | Березень 2020 | Відповідальний за ведення сайту | |
7. | Виступ на загальношкільних та класних батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі | До 07.03.2020 | Директор, класні керівники | |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти | ||||
1. | Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності. | Травень, грудень 2020 | Адміністрація | |
2. | Анонімне анкетування учнів 5-11-го класів про випадки булінгу (цькування) у школі | Лютий - березень 2020 | Практичний психолог, класні керівники | |
3. | Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти | Вересень 2020 | Класні керівники | |
4. | Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. | Квітень 2020 | Практичний психолог. | |
5. | Підготовка звіту про виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу(цькуванню) в закладі освіти | Червень 2020 | Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу. | |
Робота з вчителями та іншими працівниками закладу освіти | ||||
1. | Проведення навчальних семінарів для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування. | Лютий, вересень 2020 | Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу | |
2. | Інструктивні наради з питань профілактики булінгу (цькування) з допоміжним та технічним персоналом. | Березень, вересень 2020 | Директор. Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу. | |
3. | Проходження вчителями онлайн-курсів, конференцій, вебінарів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти. | Постійно | Вчителі в плані самоосвіти | |
4. | Співбесіди з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу. | Згідно плану | Практичний психолог, уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу. | |
5. | Консультування класних керівників психологом з проблемних ситуацій. | За необхідністю | Практичний психолог | |
Робота із здобувачами освіти | ||||
1. | Проведення тренінгів для учнів 8 - 10 класів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів. | Протягом року. | Практичний психолог. | |
2. | Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають» | Вересень 2020 | Класні керівники | |
3. | Тиждень толерантності. | Листопад 2020 | Учнівське самоврядування, педагог-організатор | |
4. | Заняття у школі лідерів учнівського самоврядування на теми профілактики булінгу(цькування), різних видів насильства серед учасників освітнього процесу. | Щомісяця | Педагог-організатор | |
5. | Виступи агітбригади з просвітницько-профілактичною метою попередження булінгу (цькування) у закладі. | Щомісяця | Педагог-організатор | |
6. | Конкурси плакатів, малюнків "STOP булінг" | Відповідно плану роботи педагога-організатора | Педагог-організатор | |
Робота з батьками | ||||
1. | Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Березень 2020 | Практичний психолог, уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу. | |
2. | Тематичні батьківські збори в класах. | Березень, вересень | Класні керівники | |
3. | Проведення консультацій психолога з питань взаємин учасників освітнього процесу. | Постійно | Практичний психолог. | |
4. | Проведення спільної педради для учасників освітнього процесу з питань запобігання булінгу, вироблення спільних рекомендацій взаємодії. | Вересень 2020 | Адміністрація |
Коментарi